سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :2
کل بازدید :4648
تعداد کل یاداشته ها : 21
103/2/28
7:13 ص

درباره ما

 


[تصویر: vahid_ehsani_-_Copy.jpg]

به نام او که از شدت حضور ناپیداست

در ابتدا تو بودی .....
جمع کوچک و دوستانه ما اولین بار در سال 1384به همت جناب آقای دکتر مسعود شیعه مرتضی در واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه شهید بهشتی پایه گذاری شد تاجمع اندک ایران اهدا با نیروهای تازه نفس به ترویج هر چه بیش تر فرهنگ اهدای عضو در سطح جامعه بپردازد. این جمع با پیوستن سرکار خانم علویه مهدیه قاسمی به جمع واحد فرآهم آوری اعضای پیوندی به عنوان سرپرست کارت های اهدا عضو و مسئول طرح سفیران شکلی تازه از فعالیت را آغاز کرد .

و این شروعی بود برای گرد هم آمدن گروهی که عاشقانه برای بقای نفس های خسته تلاش میکنند. بر این باوریم که یکایک مردم این خاک پاک را با فرهنگ اهدای عضو آشنا سازیم تا هر ایرانی سفیری باشد برای بشارت زندگی .تا روزی نباشد که پیکر فرد مرگ مغزی شده ایی را به خاک بسپارند در حالی که اعضایش شروعی برای حیات دیگری نباشد ...

ما دست همت بر زانو نهادیم تا به یاری آنکه نفس میبخشد همه ی مردم را در این راه همراه خود کنیم .اکنون واحد فرآهم آوری اعضای پیوندی بالغ بر 400 سفیر از استان های مختلف کشور دارد . همیشه پذیرای عزیزانی هستیم که می خواهند شیوه دیگری از عشق به انسان هارا تجربه کنند. ما همواره معتقدیم در راهی که انتهایش نا معلوم است پیاده یا سواره بودن مهم نیست مهم آن است که همراهانی باشند تا آن وقت آرزوی پیاده بودن را داشت .

هر لحظه و هر جایی که باشید با هر سن و تخصصی می توانید به ما به پیوندید ما تشنه ی ایده های نو برای ترویج این فرهنگ والا هستیم .

اکنون حوزه ی یاری ما به واحد فرآهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری به موارد زیر خلاصه میشود:

وارد کردن فرم های اهدای عضو پر شده در مراسم و یا فرم هایی که از طریق تلفن تکمیل شده اند در سایت اهدا
کمک در ویرایش اطلاعات فرم ها در سایت اهدا
حضور در واحد به منظور کمک در آماده سازی کارت ها ی اهدا ی عضو
اشاعه فرهنگ اهداء عضو در رسانه های گروهی
هماهنگی برای سخنرانی مشاوران اهدا در مجامع عمومی مدارس، دانشگاه ها و شرکتها
همکاری در نمایشگاهها و جشن ها و حضور در غرفه برای آشنا سازی مردم
تهیه برنامه های تلویزیونی (ساخت تیزر )
فرهنگ سازی اهدا عضو (پخش بروشورهای آموزشی) جهت آشنایی مردم با این کار
تهیه برشورهای آموزشی در رابطه با اهدا ی عضو (تهیه مطالب ، گرافیک ،تایپ و چاپ وتکثیر)
و.....

غرفه هایی که سفیران زندگی در آن حضور فعال دارند:

• بازارچه جشن نفس
• در جشن رمضان ( 30 شب ماه مبارک رمضان) که هر ساله توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می گردد.
• نمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
• جشن خانه سینما
• پارک ها
• نمایشگاه کتاب هر سال
• بهشت زهرا
• اردوهای مناطق جنگی جنوب


ما نیستیم از آن مرغابیانی که اگر نوک بالشان آلوده شد دست از پرواز می کشند ما از آن قو های سپیدی هستیم که حتی پس از غوطه ور شدن در مرداب مشکلات باز تا بلند ترین نقطه ی اوج پرواز خواهند کرد.
.......در انتها تو ماندی


در این گذر همه مسافریم اما عده کمی سفیر زندگی اند ....
با تشکر از سفیر محترم سرکار خانم مومنی

  
  
<      1   2