سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :0
کل بازدید :4633
تعداد کل یاداشته ها : 21
103/2/13
8:36 ص

فراخوان پنجمین جشنواره فرهنگی نفس

واحد پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با همکاری جمعیت حمایت از پیوند اعضای ایرانیان پنجمین جشنواره فرهنگی"نفس" را در راستای ترویج فرهنگ مقدس اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی با موضوع "اهدای عضو، اهدای زندگی" برگزار می نماید.

اهداف:
  • ترویج و بسط فرهنگ اهدای عضو
  • نجات جان بیماران نیازمند پیوند اعضا
  • ایجاد ارتباط نزدیک بین هنر و فرهنگ مقدس اهدای عضو
  • مشارکت مردم و هنرمندان در بسط و توسعه فرهنگ اهدای عضو

بخش های جشنواره نفس:
مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، عکس، پوستر، کاریکاتور، تصویر سازی، جمله کوتاه، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، مجسمه سازی

گاه شمار جشنواره:
آخرین مهلت ارسال آثار: 30 فروردین ماه 1390
نمایشگاه و مراسم معرفی آثار برتر و اعطای جوایز: 5 خرداد ماه 1390 در هشتمین مراسم جشن نفس

شرایط شرکت در بخش های مختلف جشنواره:
1. مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان: گروه سنی 7 تا 15 سال می توانند در این بخش شرکت نمایند.

2. بخش عکس،کاریکاتور و تصویر سازی: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت عکس یا پرینت رنگی یا به صورت CD با رزولوشن 300dpi ارسال نمایند.

لازم به ذکر است یک نسخه پرینت A4 مطابق نسخه اصلی در CD، همراه آن الزامی است. آثاری که با نرم افزار های کامپیوتری ایجاد شده باشند نیز مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

3. مسابقه جمله کوتاه، شعر و داستان کوتاه: علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود در قالب جمله کوتاه (حداکثر 100 کلمه)، شعر و داستان کوتاه تایپ شده با فونت نازنین 12 در این بخش شرکت نمایند. (شما می توانید آثار این بخش را به جای پست توسط پست الکترونیکی خود به آدرس admin@ehda.ir برای ما ارسال کنید).

4. مسابقه پوستر: علاقه مندان می توانند آثار خود را در ابعاد 70*50 سانتی متر به صورت اصل یا پرینت رنگی یا به صورت CD با رزولوشن 300dpi و CMYK ارسال نمایند.

5. انیمیشن: تکنیک در این بخش آزاد بوده و محدودیتی برای مدت زمان انیمیشن وجود ندارد. اثر می بایست در قالب DVD ارائه شده و در صورت تمایل پوستر انیمیشن نیز ضمیمه شود.

6. مجسمه سازی: علاقه مندان می توانند اثر خود را (تنها 1 اثر) با جنس اختیاری و در ابعاد هر ضلع حداکثر 30 سانتیمتر ارسال نمایند.


نکته: چنانچه اثر منتخب شرایط اجرای بزرگ را اخذ نماید و منجر به عقد قرارداد گردد، حق نظارت اجرا با هنرمند صاحب اثر می باشد.


شرایط عمومی شرکت در پنجمین جشنواره فرهنگی "نفس":
- ستاد برگزاری جشنواره مجاز است که آثار انتخاب شده را در امور انتشاراتی و اطلاع رسانی مربوط به اهدای عضو استفاده کند.

- کلیه شرکت کنندگان لازم است به همراه آثار، مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، آدرس و شماره تلفن خود را نیز ارسال نمایند. (علاوه بر ارسال مشخصات به صورت جدا گانه، درج نام و شماره تلفن بر روی آثار الزامیست).
- برگزار کنندگان هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال نامطلوب پست را نمی پذیرند.
- تصمیم گیری در موارد و مسایل پیش بینی نشده و تغییر شرایط و مقررات اعلام شده به عهده ستاد برگزاری جشن می باشد.
- آثار ارسال شده به جشنواره، عودت داده نمی شوند و واحد پیوند مختار است در راستای فرهنگ سازی اهدای عضو از آن
استفاده نماید.

ستاد برگزاری جشنواره از علاقه مندان و هنرمندان دعوت می نماید با ارسال آثار خود به آدرس پستی تهران- خیابان شهید باهنر (نیاوران ) - دارآباد - بیمارستان دکتر مسیح دانشوری- بخش پیوند اعضا صندوق پستی 19575-634 کد پستی 1955841452 جهت شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

هم چنین شما می توانید فقط آثار بخش جمله کوتاه ، شعر و داستان کوتاه را به جای ارسال پستی به پست الکترونیکی admin@ehda.ir به همراه مشخصات کامل خود ارسال فرمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن های 26109966 و 26109419 (واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) تماس حاصل فرمایید.

جوایز جشنواره در هر بخش حداقل به سه اثر برگزیده بر طبق نظر هیئت داوران تعلق خواهد گرفت.

90/1/9::: 1:55 ص
نظر()